10 листопада 2022. 


    Простий і безпечний віддалений доступ для покращеного обслуговування обладнання
     Стаття
 

     Максимальний час безвідмовної роботи є ключовим для продуктивності машини. Таким чином, клієнт потребував більш своєчасного та ефективнішого післяпродажного обслуговування від провідного виробника механічних пресів, щоб забезпечити підвищену продуктивність машини та ефективне усунення несправностей. Механіка силового преса дуже складна. Його налаштування є таким ж складним, після монтажу і введення в експлуатацію використовується один повний місяць. На прохання закордонного клієнта виробник встановив шлюз Moxa Remote Connect (MRC) у силовій прес-машині для забезпечення платного дистанційного післяпродажного обслуговування.

    Спочатку виробник машини застосував технологію віддаленого керування робочим столом (RDC) на базі Windows, але ризики безпеки та додаткові витрати були дорогою ціною. RDC на базі Windows вимагає встановлення на заводі комп’ютера під керуванням Windows, щоб машина мала можливість віддаленого підключення. Однак комп’ютер під керуванням Windows сам по собі вразливий до ризиків безпеці, а ймовірність атак ще більше зростає, коли комп’ютер під’єднується до Інтернету. Зайве говорити, що кібератака призведе до припинення роботи заводу. Щоб запобігти ризикам безпеки, виробнику машин необхідно застосувати складне обладнання брандмауера, пов’язаного з ІТ, яке займає багато часу та яким важко керувати. Крім того, кожен комп’ютер, на якому працює RDC на стороні машини, вимагає дорогої ліцензії на програмне забезпечення контролера, що робить віддалене підключення дуже дорогим для проведення технічного обслуговування машини або усунення несправностей.

    Замість RDC виробник машини застосував нову хмарну технологію віддаленого доступу MRC, яка розміщує сервер MRC на хмарній платформі Amazon AWS для керування наскрізними захищеними тунелями між командою інженерів (як клієнтом MRC) і прес-машиною. (підключений за шлюзом MRC) для легкої та безпечної віддаленої діагностики, обслуговування та усунення несправностей. Сервер MRC може підтримувати тунельну інфраструктуру сітчастого типу, яка є масштабованою для підключення комп’ютерів (через клієнти MRC) і машин (через шлюзи MRC) — до 5000 пристроїв для створення наскрізних з’єднань «багато-до-багатьох».

    При підключенні MRC лише комп’ютер, на якому запущено клієнт MRC, повинен інсталювати ліцензію на програмне забезпечення контролера для віддаленого доступу. Порівняно з RDC, MRC економить на комп’ютерах і ліцензії, пов’язані з кожною віддаленою машиною. Що ще важливіше, тепер інженери можуть економити час і гроші на непотрібних поїздках, вирішуючи проблеми клієнта безпосередньо з офісу. Фактично, якби все більше і більше машин було оснащено шлюзами MRC, команди інженерів були б легше доступні для ефективного обслуговування своїх клієнтів з будь-якої точки світу.

    Системні вимоги

    Безпечне з’єднання між інженерами та машинами без додаткового комп’ютера
   
    Віддалений доступ, контрольований операторами машини в полі

    Просте мережеве підключення, яке не потребує значного досвіду ІТ як для інженерів, так і для операторів машин

        Рішення від Мокса

    Серед рішень для віддаленого підключення рішення Moxa MRC виділяється з кількох причин: наскрізна та повністю інтегрована безпека, простота використання, гнучкість у хмарі та доведена надійність у важких
заводських умовах. Лише три компоненти — шлюз MRC, хмарний сервер і клієнтське програмне забезпечення — необхідні для створення з’єднання віддаленого доступу на основі хмари.

    Постачальник обладнання інтегрував LTE-версію шлюзу MRC у своє механічне обладнання, щоб увімкнути стійковий зв’язок 4G, що забезпечує позасмуговий віддалений доступ для цієї ізоляції з’єднання з локальними машинними мережами.

    Другою інвестицією була реєстрація в AWS для розміщення сервера MRC, який адмініструє різні ролі користувачів і привілеї для наскрізних з’єднань і керування.

    Клієнтське програмне забезпечення MRC безкоштовно встановлюється на комп’ютери команди інженерів, тому інженер може просто натиснути кнопку, щоб надіслати запит на віддалене підключення до вказаної машини.

    Віддалене підключення просте та безпечне; ним керують оператори машини за допомогою локального керування ввімкненням/вимкненням шлюзу MRC у полі. Оператори можуть контролювати та обмежувати віддалений доступ до певних пристроїв і служб, підключених до шлюзу MRC, що забезпечує керування доступом на основі ролей із вбудованим брандмауером під керуванням білого списку.

    Своєчасне дистанційне обслуговування машинобудівниками через просте та безпечне з’єднання MRC відповідало вимогам замовника. У той же час виробник машин повною мірою скористався зібраними даними про стан машини та умови експлуатації та надав цінні рекомендації щодо роботи машини, щоб забезпечити менший знос і оптимальну продуктивність. Щоб підтримувати цю покращену післяпродажну службу технічного обслуговування у своїй бізнес-моделі, можлива стратегія виробника машин полягає в тому, щоб встановити шлюз MRC у своїх машинах, що постачаються по всьому світу.

    
    Чому саме Moxa?

    
Повністю інтегроване безпечне з’єднання з наскрізним шифруванням даних.

    Хмарні взаємозв’язки та керування безпекою для масштабованості послу.   

    Одним простим клацанням миші інженери, які не мають досвіду ІТ, можуть отримати доступ до віддалених машин без складних налаштувань брандмауера та керування IP.

    Операторам, які не займаються ІТ, легко встановити контроль безпеки доступу.

    Прозорі тунелі, придатні для існуючих програмних засобів.

    Стільникове з’єднання LTE за межами мережі для ізольованого захисту від локальних мереж
 

Moxa Inc.

Moxa є лідером у галузі підключення краєвого обладнання, промислових обчислень і рішень мережевої інфраструктури для забезпечення можливості підключення до промислового Інтернету речей. Маючи більш ніж 35-річний досвід роботи в галузі, компанія Moxa підключила понад 82 мільйонів пристроїв по всьому світу і має мережу розподілу та обслуговування клієнтів у більш ніж 80 країнах.
 
Продаж продукції MOXA в Україні : 
Київ: Тел. -  38 (044)
277-10-71, 277-10-72. E-mail sales@moxa.com.ua
Підтримка продукції MOXA в Україні - Телефон - 38 (044) 277-10-73, E-mail support@moxa.com.ua.
Copyright © 2019 Moxa Inc & Vector Kyiv. All rights reserved.
Переклад компанії "Вектор " Київ - прем'єр дистриб'ютора MOXA в Україні.
Передрук і відтворення будь-яких фрагментів даної розсилки тільки з дозволу компанії "Вектор"